24.3.14

# Coś o mnie II XD

Więc tak ten blog 18.03.14r miał 4 miesiące. Odkąd mówiłam wam coś o mnie dużoo się zmieniło więc o to w tym poście opowiem coś o mnie.. Znowu XD ( Będą to informacje które się zmieniły i też które nie :P)
I. Moja ksywka nadal ta sama.. Naoomi.
II. Zielony <33
III. Znienawidziłam matmę XD
IV. Para którą polubiłam :3 Caxi
V. Założyłam niedawno nowego bloga :33
VI. Chodzę na zbiórki harcerskie <333.
VII. Cały czas nie lubię Violetty -,- i Diego'a też nie -,-
VIII. Leoncesca < 333 To się chyba nigdy nie zmieni :p
IX. Nie mam jeszcze prologu do II części ;p.
X. Uzależniona od *.*...Hip Hop Hooray Na razie tyle ;p Biorę się za pisanie prologu. Mój mózg ostatnio pracuje w nocy ;p

                                                                                  NAOOMI =^.^=

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz