2.12.13

Jestem jaka jestem nic, ani nikt mnie nie zmieni. Czyli trochę o mnie.

Nooo... Heej ! ;p
 Na początku chciałam przeprosić. Przeprosić za to, że nie było rozdziałów.
A dlaczego nie było? Byłam 700 km od mojego domu u siostry, która dopiero się przeprowadziła
i nie ma jeszcze internetu. A jak już byłam na kompie/ laptopie to tylko na chwilę....
W ogóle smutno zakończył się dla mnie ten wyjazd ponieważ moja mała siostrzenica wylądowała w szpitalu... Dobra do rzeczy. Postanowiłam na tym blogu jak i na moim innym blogu napisać 25 faktów o mnie XD. Zaczynam.

1.Nie lubię mojego imienia.
2.Mam niebieskie oczy.
3. Kocham zwierzęta < 333.
4. W przyszłości chcę zostać weterynarzem.
5.Lubię serial " Violetta" Ale Violki nie...
6. Moimi ulubionymi artystami są... Jorge Blanco, James Arthur, Kamil Bednarek i Lodovica Comello <33
7.Moja ulubiona rasa psa- Labradorki < 33
8. Film przy którym zawsze płaczę- Marley i ja < 33 ;cc ;33
9. Moim zdaniem wersja Let It Go w wersji Demi Lovato jest lepsza niż Libre Soy Martiny...
10. Mam 3 koty i chomika,.
11. Jeden mój kot ma dziwne imie o,o Reset O.O
12.Kocham zieloony < 3333
13. Emm... Hm... Moja ksywa to Naoomi ewentualnie Naomcia XD
14. Wielbie króla Juliana O.o
15. Kieruje się mottem -" Lepiej żeby mnie nienawidzili za to kim jestem, niż kochali kogoś kim nigdy nie będę."
16.Moja ulubiona piosenka- W tym momencie Let It Go- Właśnie leci na Disney Channel XD(17.28)
17.Emm. Miałam psa ale miał ADHD..
18. Emm... To  chyba tyle XD.
To tyle rozdział niebawem chyba że nie dam XD nie no żartuje nie długo będzie. 

                                                                                            Naaoomi =^.^=
 

1 komentarz: