22.2.14

Rozdział 9/ Łatwiej zapomnę o Leonie..

Spałam już tak do następnego dnia. Bo usnęłam po 20. Także co się dziwić, że byłam zmęczona?
Wstałam o 11.
Poszłam do łazienki. Wzięłam prysznic a potem ubrałam różową spódnice
typu "baletowej, różową bluzkę i różowe trampki.
Zeszłam na dół. Zauważyłam Federico'a.
- Hej Fede.
Przywitałam się z Federico.
- Cześć Fran.
Kontynuował.
- A co ty taka dzisiaj różowa?
Zapytał.
- Coś mnie tak nadchnęło.
- Mam dla Ciebie niespodziankę..
- Serio?! Jaką?
Niemal wykrzyczałam mu to w twarz.
- Spokojnie dowiesz się w swoim czasie.
- Wiesz, że nie lubię niespodzianek. I nie lubię czekać.
- Wiem ale teraz musisz być wytrwała.
- Okej, okej. A kiedy ona będzie. Za ile. Dzisiaj. Jutro? Za tydzień? No powiedz, powiedz!
- Nie odpuścisz?
Pokręciłam tylko głową.
- Okej. To chodź pojedziemy tam.
Zawiązał mi oczy chustką i pojechaliśmy gdzieś tam.
- Daleko jeszcze?
- Już jesteśmy
Odwiązał mi oczy.
- Fede. Gdzie jesteśmy?
- Chcę abyś poznała moich przyjaciół.
- Aha.. Okeii..
- Są tak jakby.. Sławni.
- Okej. Pokażesz mi ich?
Weszliśmy do pomieszczenia. I osłupiałam.
- Fran poznaj moich przyjaciół zespół..
- Eme-15! AAAAA!!! Uwielbiam was! Na telefonie, MP 4, Ipadzie i laptopie mam wszystkie wasze piosenki i jeszcze w dodatku płytę którą zawsze mam przy sobie.
- Fran, uspokój się.
Uspokajał mnie.
A ja od nich wszystkich brałam autografy.
- Eme chcą posłuchać jak śpiewasz. I chcą abyś wykonała ich utwór ~ Super Loca.
- Czemu ja?
- No wiesz mam dobre znajomości.
- Uwielbiam Cię Fede.
Pocałowałam przyjaciela w policzek. Zarumienił się.
Weszłam do następnego pomieszczenia i zaczęłam śpiewać.
Po skończonej piosence. Wszedł jakiś gościu.
- Alex co tu robisz?
Zapytał go Feder
- Usłyszałem tą dziewczynę i po prostu to mówię. Ona jest doskonała!
Mam dla Ciebie propozycję. Zaczął mówić do mnie.
- Jaką?
- Chcesz podpisać kontrakt ?
Zapytał. A ja wszystko przemyślałam.
Za.
Będę sławna.
Łatwiej zapomnę o Leonie.
Dłużej zostanę we Włoszech.
No i może wspominałam.. BĘDĘ SŁAWNA
Przeciw.
Łatwiej zapomnę o Leonie..
I to tyle.
W każdym razie zdecydowałam i...
___________________________
Co zdecyduje Francesca? Czy zdecyduje się Łatwiej Zapomnieć o Leonie?
Wiem dawno był, ale nia miałam czasu itp , itd. Dzisiaj dodam kilka krótkich ale będą ! :)
NAOOMI =^.^=

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz