4.2.14

Rozdział 8 / Fedemiła uuu Buzi, Buzi

Zaleciałam już.
Odebrałam bagaż i szukałam Federico. No tak teraz go widzę. Te fanki nigdy się od niego nie odczepią.
Zaśmiałam się.
Podszedłam do niego.
- Federico?
- Francesca!
wykrzyknął.
-Fede jak ja Cię dawno widziałam
przytuliłam go.
Potem pojechaliśmy do jego domu.
Weszłam do ogromnej willi.
- No ładnie się urządziłeś.
- Dziękuje.
Uśmiechnął się.
- Właśnie masz buziaki od Ludmiły.
Zarumienił się.
- Fedemiła uu buzi, buzi.
- HAHAHA bardzo śmieszne.
- No wiem.
- Chodź pokaże Ci twój pokój.
Weszłam do pokoju. I się rozpakowałam. Wyjęłam listy i zaczęłam czytać.
Od Camilli-
Droga Francesco. Wiem, że bardzo długo się nie odzywałyśmy. A w ogóle czemu my się nie odzywałyśmy? Bo już nawet nie pamiętam.. Chyba o to, że poplamiłaś bluzkę Violetcie. Ale ona przesadziła. O zwykłą bluzkę zrezygnowała z takiej przyjaciółki jak ty i odeszła od Ludmiły.. Ech. Będę bardzo za tobą tęśknić. Uwielbiam Cię. Camilla

Od Ludmiły-
No hej Fran. Nie wiem co Ci napisać więc PaPa. Nie no żartuje. Chciałam Cię tylko przeprosić za to jak Cię traktowałam. I za to jak się zachowywałam jak byłam tą całą "super nową".
Wiesz co? To ty jesteś super nowa! Będę tęsknić !
Ludmi ^.^

Od Naty-

Hej moja ty BFF
Wiesz jak będę za Tobą tęsknić? Ale obiecuj, że za te cholerne 10 miesięcy wrócisz, bo Buenos Aires nie będzie takie same do póki nie wrócisz ryjku :**
Nie wiem co Ci jeszcze napisać więc wysyłaj zdjęcia na bierząco :**
Nathalia :****

Od Lary-
Cześć Francesco.
Chciałam Ci powiedzieć, że będę za Tobą cholernie tęsknić ;cc.
Ja już tęsknie więc co ja mam Ci jeszcze mówić? Uwielbiam Cię!
Lara.

Od Violetty-
Cześć Fran.
Skoro to czytasz to pewnie jesteś we Włoszech. Pozdrów ode mnie Federa. Chciałam Cię przeprosić za wszystko. A w szczególności za to jak Cię traktowałam. Będę za Tobą tęsknić. Violetta.

Skończyłam czytać listy. Byłam zmęczona więc położyłam się zdrzemnąć.
__________________________________________________________________________________
I jest next! Uważam, że jest.. Beznadziejny?
Jutro next więc zapraszam! :)
P.S Wybaczcie, że tak późno ale oglądałam TC Valerii Baronii. < 33

NAOOMI =^,^=

CZYTASZ- KOMENTUJESZ
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz