10.3.14

Rozdział 14.

Postanowiłam skrócić tą odległość i ... pocałowałam go.
- Kocham Cię
Szepnęłam
- Ja Ciebie też.
Odpowiedział uśmiechając się.
Resztę dnia spędziliśmy na gadaniu, wygłupiając się i całując się.
Potem włączyliśmy film ” Rodzinka Millerów ”.
Skończyliśmy oglądać.
Potem położyłam się na kanapie. Była 23:27. Usnęłam. Leon przykrył mnie kołdrom poczym sam się położył i usnął. Zwariowany dzień..
____________________________________
Wiem kruciusieńki ale nie mam siły.. i pisze to na telefonie.. W każdym razie jest Leoncesca < 333 Ale czy na długo ?? ;** Następny będzie dłuższy obiecuję i papa ;****
                                     Naoomi=^.^=

3 komentarze:

  1. Kiedy 15 odcinek Naomi ? /Hicia :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati XP ? P.S Nie wiem, bo nie mam pomysłu XD ;cc *.*. Może jakieś propozycje ? :**

      Usuń
  2. swietny! Leoncesca bez dwóch zdań:*

    OdpowiedzUsuń