20.5.14

Rozdział 5 s2

Od ostatniej nocki z Leonem minął tydzień i jest co raz gorzej. Jego pamięć jest coraz gorsza.. wszystko mu się przypomina a na drugi dzień on twierdzi, że nikt mu nigdy o tym nie mówił, przez to coraz gorzej się czuję, płaczę po nocach.. I chyba zaczynam chorować, ponieważ brzuch mnie strasznie boli i często wymiotuje.. Schodziłam właśnie na dół, bo mama Leona została jeszcze u nas na trochę i zamówiła mi wizytę u doktora. Miałam tam być za godzinę więc przygotowałam dokumenty i zaczęłam ubierać moje czarne convers'y. Nagle Leon zszedł z góry..
- Gdzie idziesz ?
Zapytał.
- Do doktora.
- Mogę iść z Tobą?
Uśmiechnęłam się i pokiwał mu głową na tak.
Po drodze chwycił mnie za rękę.
Szliśmy w ciszy.
I zaszliśmy, weszliśmy do dość dużego pomieszczenia.
Leon uparł się, że wejdzie ze mną do gabinetu. No to co.. miałam się z nimi tak przy wszystkich kłócić?
Standardowo mnie obbadali itp.
Pan doktor powiedział, że zaraz ktoś przyjdzie mi zrobić usg..
Mam się bać ?
Leon trzymał się z boku..
Po 5 minutach przyszła pani doktor.
Zaczęła badanie. Po chwili na chwilę przerwała. Leon patrzył z ciekawością choć wielokrotnie dawałam mu znaki żeby wyszedł. No ale co ?
Pani doktor zaczęła mówić..
- Gratuluję pani bardzo.
Uśmiechnęła się. Na początek myślałam, że chodzi o to, że jestem zdrowa. Ale zaczęła kontynuować.
- Jest pani wciąży.
Zamarłam.. Jak to ja ? Kiedy? Jak ?
Popłakałam się.. Leon usiadł obok mnie i mnie przytulił..
Potem wróciliśmy. Weszłam na górę i zamknęłam się w pokoju.
"Zjechałam po drzwiach."
Popłakałam się.
Słyszałam jak Leon oparł się o drzwi i powtórzył moją czynność..
Nie mogę w to uwierzyć.. Jestem załamana.
____________________________________
Macie nexta :D. Taka mała niespodzianka XD. Taki dziadowski ten rozdział.. Tak wychodzą moje rozdziały na telefonie...
A teraz już spadam, bo jutro ( a właściwie dzisisj XD ) przyjdzie do mnie dziewczyna z Singapore. Bo u mnie w szkole jest wymiana i ją zaprosiłam do domu o.o Nwm jak się z nią dogadam bo nie umiem zbytnio angielskiego no ale mój ojczym umie XD Dobra spadam bo zaraz zakończenie będzie dłuższe od rozdziału XD

3 komentarze:

  1. Wiedziałam ,ze oni coś tam razem TENTEGES XD czuję, że będzie ciekawie :D Leoś tatusiem, ciekawe jak się sprawdzi ;p czekam na nn :D

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG no co za niespodzianka Leonek- tata. Ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Leon tatą, ciekawe jak poradzi sobie z ojcowstwem i amnezją. :D Czekam z niecierpliwością na nexta. <333

    OdpowiedzUsuń